pasjonatort
Użytkownik

Poland
Zainteresowania: Orty
|
 |
« : 30 Listopad 2011, 13:10:51 » |
|
Nie znam się zupełnie na tematyce dukatów ale zainteresowała mnie ta aukcja : http://allegro.pl/stefan-batory-dukat-gdansk-1580-rok-i1958676427.htmlnie mam zamiaru licytować ale ciekawi mnie co sądzicie o tej monecie ? Sprzedający asekuruje się ale jednocześnie jak poprosiłem o przysłanie innych zdjęć to nie odpisał.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maciekp
Stały bywalec

Poland
Zainteresowania: Wazowie i SAP
|
Na Fortress jest jedna moneta do porównania... Z odcieniem jest coś tutaj nie tak - choć zawsze może to być skrajnie zły balans bieli zdjęcia. Kto, jak i kiedy mógł coś takiego sklecić?... A może to oryginał i nabywca zrobi interes życia? 
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 30 Listopad 2011, 14:33:11 wysłane przez maciekp »
|
|
|
|
|
Optimus_Prime
Użytkownik

Poland
Zainteresowania: szóstaki
|
Według mnie jak się ktoś na czymś nie zna nie powinien tego kupować. To taka złota zasada kolekcjonera. Dobrze jest czasem od niej odstąpić  , ale w rozsądnych granicach- niekoniecznie na duktach. Co do monety to sam opis jest zbudowany tak, aby wybielić rączki - nie trzeba patrzeć na monetę, która zapewne jest fałszywa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
harpsycho
Triumwirat TPZN
Gaduła
 Germany
Legitymacja: TPZN nr 001
Stowarzyszenie: Kuenstlerforum 3D Baden-Baden e.V.
|
Podzielam zdanie przedmowcy - nie tylko opis jest typowy dla bardzo prymitywnych oszustow - ale i dukat na zdjeciu robi na mnie bardzo "lewe" wrazenie... 
|
|
|
|
|
|
NIEWIDZIALNA REKA TO TAKZE TY!!!!
harpsycho - TPZN 001 Sekretarz Triumwiratu TPZN Prezes TPZN w stanie spoczynku
|
|
|
pasjonatort
Użytkownik

Poland
|