No to usprawnili...
Witaj Macieju,
Bardzo dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay Polska.
Przykro mi, że napotkałeś trudności podczas korzystania z serwisu eBay.
Macieju, uprzejmie informuję, że od dnia 11 lipca w serwisie ebay.pl zaszła zmiana w strukturze kategorii, co może powodować różnice w wyświetlaniu się aukcji.
Obecnie kategorie we wszystkich serwisach eBay są ujednolicone, tak aby ułatwić kupującym wyszukiwanie aukcji po kategoriach.
Zmiany te polegają na usunięciu części kategorii z poszczególnych serwisów oraz dodaniu nowych ujednoliconych kategorii na niektórych serwisach, tak aby kategorie były jednakowe w serwisie eBay na całym świecie.
Nie mniej jednak wprowadzenie tych zmian w początkowych dniach wymagało przypisania wszystkich aukcji do nowych kategorii. W związku z czym, możesz mieć problemy z wyszukiwaniem aukcji do czasu, aż zostaną one przypisane do nowych kategorii, a sprzedawcy zweryfikują te zmiany.
Więcej informacji na temat zmian w strukturze kategorii znajdziesz na poniższej stronie pomocy:
http://pages.ebay.pl/categorychanges/ Dodatkowo pamiętaj, że to na jakim serwisie będą widoczne aukcje zależy od tego do jakich krajów sprzedający określił wysyłkę.
Oznacza to, że jeśli sprzedający wysyła przedmioty do wszystkich krajów na całym świecie to widoczne one będą na wszystkich serwisach.
W związku z czym, Twój problem może być spowodowany, tym że sprzedający zablokował możliwość wysyłki do Polski.
Mam nadzieję, że moje wskazówki będą pomocne i pozwolą Ci rozwiązać problem.
W przypadku napotkania trudności proszę o ponowny kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay, oraz dokładne sprecyzowanie problemu.
Życzę miłego dnia oraz bezproblemowych zakupów w serwisie eBay.
Pozdrawiam
Kornelia
Dział Obsługi Klienta eBay
Odkryj nowy sposób na zakupy z aplikacjami eBay
http://anywhere.ebay.pl/mobile/