Auuuu...
1) Gdyby Kolega był zadowolony, tzn. gdyby firma zaoferowała monetę w "lepszym stanie", wtedy w ogóle nie byłoby potrzeby zakładania tego wątku...
2) Nie uważam, aby zdjęcia monety drugiej były jakoś szczególnie "nieprofesjonalnie" wykonane, może kolor mógłby być "piękniejszy"... - ale i tak niezależnie od tego widać było bardzo wyraźnie, że wiele detali było wytartych w znacznie większym stopniu niż na monecie pierwotnie wylicytowanej...
3) Ostatni zarzut jest rzeczywiście kuriozalny - przecież początkowo nawet nazwa firmy nigdzie się nie pojawiała. Ze swojej strony nie widzę przeszkód, aby nadal korzystać z usług tej firmy (oczywiście o ile oferta będzie ciekawa...), natomiast życzyłbym sobie, aby firma potraktowała ten wątek jako rodzaj "konstruktywnej krytyki". Ja osobiście cenię sobie sprzedawców, które traktują mnie jako klienta poważnie, a w sytuacjach "stresujących" reagują spokojnie, niehisterycznie i szukają wyjścia zadowalającego obie strony bez zbędnych i niestosownych komentarzy. Do takich sprzedawców chętnie wracam, a zdarza się nawet, że bez żalu za coś zapłacę więcej, niż pierwotnie planowałem...
ZM