Aktualności: Już wkrótce, ósmego kwietnia, wybory do Triumwiratu TPZN!

  • 28 Marca 2024, 19:36:34

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Agresywni użytkownicy  (Przeczytany 1328 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Borys333

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
Agresywni użytkownicy
« dnia: 29 Października 2019, 08:52:02 »
Nie rozumiem dlaczego zamkneliscie mój poprzedni temat. Jest to wątek luźnych rozmów więc jakim prawem to zrobiliście?
Napisałem o wygranym banknocie i temat został zamknięty. Napisałem, że jestem amatorem to jestem uważany za oszusta. Zapytałem gdzie kupujecie monety to nikt nie odpowiedział.
Może wy zbieracie monety  wybijane w starożytnym Rzymie, a ja zbieram to co mogę. Tak się sklada, że te nowe również zbieram jeśli jest okazja.  Od czegoś trzeba zacząć jeśli jest się nowym i coś się odziedziczylo. I nie ma się o tym pojecia. Moim zdaniem
wszystki to będziee mialo wartość historyczna tym bardziej że są to obiegowe monety i banknoty. Badanie monet historycznych z któregoś tam wieku to druga sprawa, która będę zgłębiał mam nadzieję.
Wszystko to dla was śmieci. Ciekawy jestem jak wyglądały wasze początki.
Nie przypominam sobie kiedy spotkałem się z taką agresja na forach. Jestem w szoku.

rubinowakrew

  • Członkowie TPZN
  • Gaduła
  • *
  • Wiadomości: 2 519
    • Katalog Półtoraków
  • Legitymacja: 111
  • Zainteresowania: Półtoraki i inne monety Zygmunta III, monety górnośląskie.
Odp: Agresywni użytkownicy
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Października 2019, 09:03:43 »
Ten problem, że zacząłeś przewijać ten temat wątkami pseidomonet i pseudobanknotów. To tutaj nie jest tolerowane. Mówili ci to a ty swoje.
Co za czasy.... Falsy się patynuje, oryginały poleruje a kupuje się napisy na pudełkach...

Damian Marciniak

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 204
  • Nie sprzedajemy tego, czego byśmy sami nie kupili
    • Marciniak - Dom Aukcyjny
Odp: Agresywni użytkownicy