Panowie!
Tak oczywiście w tym momencie silnik oparty o ANN to utopia, może nie technologicznie ale finansowo, biorą po uwagę wielkość nawet pewnie rynku Europejskiego
Ale oczywiście jakieś narzędzie, które skanują automatycznie aukcje i wspierają proces tworzenia katalogu, są w zasięgu ręki. Albo jakieś narzędzia pomocowe, które wynikną z późniejszych wymagań.
Z wikipedia to polecam tylko silnik. Przy edycji prawdziwej Wikipedie spotkają się panowie ze ścianą biurokracji.
Silnik wiki jest tutaj to jest prosta PHP/MySQL aplikacja do instalacji
https://www.mediawiki.org/wiki/MediaWiki łącznie z serwerem to jest 1 dzień pracy.
Możemy też korzystać z narzędzie, które daje Google jak np google docs,
- tam możemy i jednocześnie wspólnie edytować dokumenty
- w google drive tworzyć z tych dokumentów foldery
- Komentować dodawać, uwagi, kolaborować
- Mamy także wersjonowanie
I można to też potem wyeksportować.
Oczywiście trzeba zapisać zasady, jak katalogujemy, co do jakości zdjęć i powinno być to egzekwowane.
Moglibyśmy też mieć projekt na githubie, nauczyć się podstaw markdown, i robić pull requesty i w nich robić przegląd zanim dodamy stronę do naszego katalogu. Ale to może być i pewnie jest technicznie zbyt zaawansowane. Z tego też można generować katalog/Blog z "Jekyll" i nie trzeba by płacić za serwer.
Przydałby się prawnik, który pomógł by ogarnąć to od strony prawnej własności itp.
A pracą moglibyśmy fundować z jakiś składek, jest pełno stron do zbierania funduszy np
https://patronite.pl/ i wiele innych.
Ja od strony informatycznej/programistycznej mogę to wszystko ogarnąć.
Proponuje też zainstalować
https://zoom.us/ albo google hangouts i spotykać się np co tydzień co 2 tygodnie na spotkaniu video gdzie możemy omówić te tematy.
Finalnie i tak przypuszczam że będzie tak że 2% ludzi będą tworzyć 98% kontentu.
Proponuje zacząć pracę w małej grupie i potem pokażemy innym co proponujemy