Jak ogólnie wiadomo dzięki nieustannym wysiłkom władz państwowych oraz wybitnym fachowcom skierowanym na stanowiska kierownicze Poczta Polska podniosła na wyższy poziom poziom jakość obsługi i podnosi ten poziom każdego dnia coraz wyżej. Miałem przyjemność oczekiwania na listonosza.
1/ placówka pocztowa na moim osiedlu; wszyscy pracownicy złożyli wypowiedzenia. Placówka była obsługiwana od godzin południowych przez pracowników biurowych poczty w ramach nadgodzin. Tłumy petentów, nieporadność pań obsługujących, brak informacji o przesyłkach. Na stronie poczty polskiej informacja "przesyłka w transporcie". Z powodu braku listonoszy odsyłano przesyłki nadawcom.
2/ DER Zielona Góra W pracy były 2 osoby, z których jedna złożyła wypowiedzenie z końcem miesiąca. Jedna z pań odszukała moja przesyłkę i została mi wydana. Tak było miesiąc temu.
3/ Ostatnio udałem się do zakładu energetycznego po faktury z prąd, bo termin zapłaty się zbliżał, a pocztą faktur nie dostałem. Założyłem konto internetowe, na które będę otrzymywał faktury z pominięciem poczty.
Proponuję zorientować się jaka jest sytuacja u Pana. Może przesyłka leży w sortowni i nie ma komu jej dostarczyć. Pocztę Polską radzę omijać szerokim łukiem