Świetne wieści, na które, mając przyjemność już na starcie wyrażać taką nadzieję, czekałem ze ściśniętymi kciukami. Sprawa pozostaje ciekawą, bo choć ups nie jest monopolistą pod względem wysyłki monet, to jednak obsługuje sporo znaczących podmiotów, więc obstawiam, że mogą tam się obecnie toczyć strategiczne debaty, czy chcemy obsługiwać takie wysyłki czy nie. Choć już teraz część niezbędnego zaufania tracą.
Przy okazji dopytam od razu: Czy miał Pan możliwość umówienia się także w ten sposób, że jeśli monety się znajdą a nie będzie mógł Pan zwrócić pieniędzy, to może wówczas odstąpić od umowy i zwrócić monety?
Nietrudno wyobrazić sobie sytuację, w której po długim czasie walory się znajdują, ale kwota została już "relokowana" (mniejsza o szczegóły, ale np. nabył Pan w ogóle lepsze sztuki) a zwracanie większych sum może być wówczas kłopotliwe.