Aktualności: Termin TWNA XXIV: 31.05-01.06.2024.!

  • 26 Kwietnia 2024, 05:07:44

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Trojak79  (Przeczytany 3101 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

trojak79

  • Członkowie TPZN
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 153
    • PAJACYK
Trojak79
« dnia: 13 Lutego 2009, 08:20:07 »
No to może i ja się ujawnię. Młodość już mam za sobą, pochodzę ze Śląska. Studiuję wszystkie fora o interesującej mnie tematyce i rzadko się odzywam. Czytam, czytam i coraz częściej krew mnie zalewa. Zacząłem walczyć z nadużywaniem pojęć i od tamtej pory ciągle z kimś toczę spór. Jestem gorliwym przeciwnikiem grandowania. Okres, który mnie kręci to Polska królewska, kolekcjonuję trojaki. Ciekawe czy tutaj, na forum PZPN, będę miał okazję toczyć spór o zasadność gradingu lub nazywanie lustrzanek monetami :)

Pozdrawiam.

Mikołaj

  • Członkowie TPZN
  • Gaduła
  • *
  • Wiadomości: 1 464
Odp: Trojak79
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Lutego 2009, 09:15:14 »
Witaj serdecznie!
Cieszę się, że zajrzałeś na nasze forum, wierzę, że u nas będziesz rozwijał swoje pasje. Czy kolekcjonujesz tylko trojaki ZIIIW, czy też również SAP?
Ps. nasze forum to TPZN. PZPN to nie my, nie mamy nic wspólnego z nimi ;)  ;D

Odnośnie sporów o grading i lustrzanki -> to raczej nie jest to miejsce na te spory. Nie dlatego, że dyskusja jest niemile widziana, ale z uwagi na brak oponentów. Generalnie na tym forum raczej nie ma lustrzankowców, a większość użytkowników jest antytrumienkowa, choć może się zdarzyć, że jednak ktoś postanowi wymienić poglądy w tej sprawie.

Dodam jeszcze, że kolega Patriota kolekcjonuje trojaki lubelskie, więc możecie wymienić twórczo poglądy :)
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji!
Pozdrawiam
Mikołaj

TPZN nr 20

nabializm

  • TPZN 005
  • Członkowie TPZN
  • Gaduła
  • *
  • Wiadomości: 2 720
Odp: Trojak79
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Lutego 2009, 13:23:18 »