Aktualności: Już wkrótce, ósmego kwietnia, wybory do Triumwiratu TPZN!

  • 28 Marca 2024, 16:42:49

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Groszówki, prośba o ocenę.  (Przeczytany 8392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Alvri

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
Groszówki, prośba o ocenę.
« dnia: 16 Maja 2014, 00:41:53 »
Mam ogromna prośbę o pomoc w ocenie tych monet niżej zamieszczonych. Są w bardzo atrakcyjnej cenie, ale otrzymałam odpowiedź odmowną na prośbę o zdjęcia dokładniejsze, a konkretnie awers, rewers wszystkich. Monet jest sporo, co widać na zdjęciu, różne roczniki, ale tylko kilka ma dokładne fotki. Nie znam się na groszówkach, czytałam kiedyś o podróbkach i przeróbkach, ale samej jest mi ciężko po tych zdjęciach ocenić kasa nie jest duża, ale jednak kasa.



Chrobry

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 340
Odp: Groszówki, prośba o ocenę.
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Maja 2014, 15:24:55 »
A co tutaj oceniać? Monety oryginalne w bardzo słabych stanach, do zbioru można wybrać kilka blaszek w max 3 stanach i są to zapewne popularne roczniki 37-39. Na powiększeniach zapewnie hity tego zestawu. 2gr 37 w 2 stanie i truposz 5gr 1923. Dokładniejszych zdjęć nikt nie dośle bo szkoda zachodu, jeśli zestaw kosztuje więcej niż 20/30zł jak dla mnie nie warto.
pozdrawiam,
Paweł
\\\\\\\"Wszystko co można kupić za pieniądze jest tanie.\\\\\\\" Erich Maria Remarque

Alvri

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Groszówki, prośba o ocenę.
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Maja 2014, 15:50:02 »
No właśnie tak myślałam, ale się gryzłam. Za 30 złotych nikomu bym głowy nie zawracała ;) Teraz z czystym sumieniem mogę decyzje podjąć. Dziękuję Chrobry :)

p.s.